Wednesday, March 2, 2011

Yesterday... WAS THE BEST DAY EVER!!!!


Wahahaha~ Wahuhuhu~ Wahihihi~ *sewel!.. Aku sjak smalam tlah berada dlm mood yg hepi gler babi!!! Sampaikan nk tidur malam pun xblh! Asyik tringat kt budak uh jewp. Huhu.. Smlm aq dpt lepak gan si Rara Bear uh! Seronoknye!!!!!!!!!!!!! Mak bpak dye xder kt umh.. So aq mengambil kesempatan yg jrang aku dpt! Haha.. Dpt la berbual gan dye lame2. Slalunye pling lme jmpe dye pun brape minit jewp. Txt pun kdng2.. Bertuah btol aku!! Len kali law dpt lpak gan dye agy aku akan kcau dye sb dye uh owg yg melatah!!.. Cucuk skit nti dye melatah! (jgn mara ye rara?)... Akhirnye salah 1 doa aku termakbul jgak*poyonye~.. Lpas nip mngkin nk try luck aku ntok ajak dye tngk wyang kowt! KALAU BOLEH~ Kalau xblh lpak kt tepi longkang mcm dulu2 pun xpe! :p.. Janji dpt melepak gan si budak wangi uh.. Brape tan minyak wangi kaw pkai?*joke... Plus aku pling suke cre dye senyum.. Mmg sweet gler! Ptot la rmai pminat.. Ahaks.. Xder chance aku nk ngurat~ Tpi law jdi BFF dye pun aku snggup! Aku nk tngk snyuman uh lagi! :) <3

No comments:

Post a Comment