Monday, February 28, 2011

Zaf si budak yang takut gelap~


Hey there kaki skodengers! Bosan lak aku hari nip.. Bulan ni dah la dapat duet blanja sikit dari bpak kandung aku! Grr.. Mcmane aku nk dpt duet lebih nip ea? Dah la xblh nk keje sbb dah nk hampir dapat msuk skola nip.. Okay back to the story.. Sejak akhir2 nip aku dah takut gan gelap lar.. Kalau tido msti bkak lampu! Haish... Law korang bleh ke korang tido bkak lampu smpai pagi? Ni smua sjak ad bnda main ketuk2 mlm2 kt tingkap aku r nip! Sampai aku jadi penakut kpada kegelapan! Wahaha.. Malu je bdak umur 18 thun takot kpada gelap! Hahaha.. Ngek punye budak... Sape blh tlng teman aku tido weyh? *gatal~                       


Aku suka dngar owg nyanyi~ Sjak dpt yg kredit free uh aq kol rmai owg swuh nyanyi! Bnyk yg chumel2~ Yg xnk nyanyi cume myra gan Rara uh jewp.. Ap la korang.. Bru nk dngr kesedapan suare korang! Haha.. Yg pling sdap nyanyi mse uh agaknye mama aku gan sara kowt.. Mcm budak2 tabika jewp drng uh nyanyi! Haha.. Nty aku nk swuh drng nyanyi lagi lah! Best2!!


Aku suke btol berangan.. Kdng2 berangan jdi artis.. Jdi pelumba drift ... Jdi penjenayah yg dikendaki!! N mcm2 agy.. Kdng2 law aq xder wt pape ape2 aq akan tulis cter kt notebook aku. Dah mcm2 cter aku wt. Cter cinte la.. Cter gengster la.. Cter drift la.. Tpi aku ingt nk wt cter psal semua kawan2 aku lar.. Kwn2 yg kt fb plus kwn2 yg aku knal.. Idea dah ader! Psal Selesa Jaya diserang ZOMBIE!!!! Wahaha.. Ckp pasal zombie, cter zombie mmg xsah kan law xder Myra Amyraa!!! Hahaha.. Dye akan jdi slah 1 watak utama kowt.. Aku nk msuki kan Azmiera, Mama aku, Sara, Mummy aku, Adk angkat aku n rmai lagilah! Hahaha... LAw aku dah bsar nti bleh wt jdi movie! Korang smua akan dijemput brlakon dlm movie aku!.. Ape tajuk bgus ntok cter nip ea? Aku msih blum pkir agy.. Huhu

No comments:

Post a Comment