Monday, February 7, 2011

My dreams, my imagination n my secret crush..

Hello! Harini berlalu lagi hari yg sungguh membosankan bgiku.. Pnyakit bsan aku dah dtg blek kowt. Sape2 blh tlng ilangkan bsan? Haha.. Bnda yg slalu aku buat ble nk ilangkan bosan is brangan smbil bring2 atas katil. Slalu aku akan brangan psal awek2 cun ke atau brangan jdi artis terkenal. Mcm budak kcik kan? Haha.. Bdoh2 je..

Semalam aku tngk cter The Apprentice kt NTV7 kul 12 mlm. Best au cter h . Aku suke Reality show mcm uh. Psal bisnes2.. Impian aku nk msuk dlm show uh la.. Mcm best jela tngk owg2 uruskan bisnes kt stu.. Lgi 1 yg aku mnat is Mr. Donald Trump yg kaye rye uh. Kalau la aku dpt keje gan dye kan best? Suke sngt ble part yg dye ckp "You`re fired!" Hahaha.. *brangan


Dah brape hari sye nampak awk.. Ntah knape muke awk asyik terbayang2 je kt kpale sye.. Pelik sye tngk. Awk ni chumel la.. Tringin sye nk jdikan awk adik angkat sye. Dah la skunk sye xder adk angkt yg rpat mcm dulu agy. Huhu.. Kalau dpt budak yg chumel mcm awk jdi adk angkat sye kan best? Budak mystery oh budak mystery.. Sye rse da jtuh aty kt awk.. Huhu.. pelik2.. Mcmana la sye nk tgur awk ea? Sye da la pemalu~ .. I think i loike you! <3 <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment