Saturday, February 19, 2011

R is for Rara~ hahaha...

Hey there kaki skodengers! What`s up? Haha.. Lame dah aku x update blog nip. Sbb aku ni bkannye jenis yg suke update blog mcm korang2. Law tulis blog pun pasal nk lepas geram! Hahaha.. Sjak akhir2 nip idop dah makin boring plak..  Bgun pagi g cc blek g ftsal then mlm lpak lpas uh tdo.. Hari2 buat bnda same je.. So mak aku dah mntak keje kt tmpat jual nasi ayam n xlme lgi aku akan menjadi penjual nasi ayam terhebat!!*Poyo.. Sementara tnggu bile nk masuk skola nip n xtau same ade dpt ke x msuk skul lagi.. Aku nk skul at SMK Taman Selesa Jaya! Sbb si Rara bear uh ader kt stu.. Blh aku kcau dye hari2! Haha.. Tpi kemungkinan aku dapat skola at SMK Taman Tun Aminah kowt. Sbb guru besar at sne offer aku skola at sne. Owg ckp skola sne lgi bgus kot sbb bnyk subjek blh blaqja. Skola Selesa nip mcm skola gengster n skola bnyk dak2 yg suke main2 je aku tngk.. Xpasti smeader blh blajar x kt sni. haha.. Kalau xblh blajar buat ape skola kan? Aku nk improve kan lagi english aku yg dah berkarat nip.. Ntah dah brape lame aku x speaking gan owg pun aku xtau.. Kan bgus law aku study at Singapore lgi.. Msti english aku staraf gan bintang2 hollywood!*perasan..  Aku nk sngt study doe! Sape2 tlng la doakan aku agar dpt msuk skola menengah lawpun umur aku dah 18.. Please? Aku nk rse gak skola menengah uh cmner.. Moga2 sape yg doakan aku uh murah rezekinye.. :)



Hujung minggu nip nasib baik ader activity! Xla bosan sngt cm minggu2 lepas.. Besok aku men kompang untuk maulidur rasul kt masjid Selesa Jaya (Rara!! Datang lah weyh!!).. Dah lme kompang group aku x dpt tmpahan. Nseb bek ader gak ntok esok. Blh brlagak skit dpan awek2 cun! Haha... Aku pun xtau ape lgi nk tulis.. Krdt da low.. Duet tnggal 20sen~ Haiyoo!... N aku tringin sngt nk tngk muke si Rara uh.. Dah lme aku x6pak kaw jalan g kedai la weyh. Mane kaw menghilang?. Xsmagat aku x tngk muke kaw!! *poyo habis~

No comments:

Post a Comment