Tuesday, February 8, 2011

Kamu terlalu chumel!!!

Hye kaki blogger~ Mungkin korang smua dah tau yg sjak akhir2 nip aku tngah menyiasat tntang kehadiran mystery yg ader kt flet aku uh. Dah nk selesai dah penyiasatan aku uh. Maybe nk mntak number dye kowt nti.. Haha.*gatal.... Smlm aku telah lihat rmai pmpuan2 yg lawa2 at selesa jaya nip. Fuh! Rmai gak ea yg lawa2 rupenye duk at sj nip.. Kt silat lincah, kat silat gayong, kt villa n mcm2 agy.. Yg gedik, yg kepoh n yg wt aku menyampah pun ader gak! Haha.. Ader sowang uh ble 6pak aku dye konon2 control ayu la kte kan.. Nk tngk cermin la ape la.. Poyo r. Tpi nseb bek la dye agak lawa jgak! Huhu.. Cuma x ckup lawa ntok mengalahkan budak yg pling lawa aku pernah tngk kt muka bumi ni smlm.. Fuhh!! Msih trbayang lgi aku waktu dye jln dpan aku.. Budak berbaju oren n suar itam yg baru balik dri kedai uh adalah awek pling lawa aku tngk semalam.. Mmg xder challenger lah! Ayu giler siot! Ilmu ape ntah dye pkai. Smpai aku termimpi-mimpi kt umah!.. Lawpun rmai dak2 kutuk kaw x lawa la ape la tpi aku tetap akn ckp kaw budak terlawa kat Bandar Selesa Jaya nip!! %%$##@$#$%@#%!!!!! Smpai xterkata aku dibuatnye. Npe kaw lawa sngt ea Farah? Law mcm nip cancel la aku nk ngurat dak mystery uh! Ngurat kaw jela smpai dpt. Law x dpt2 pun aku akan cube gak! Haha.. Sbb kaw terlalu CHUMEL!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment