Sunday, February 6, 2011

My stupid life~ Blablabla..

Hello there kaki skodengers! Watsup? Sihat x? Dah makan?*giler.. Aku harini terasa amat mengantok skali. Tdo smpai pukul 4 ptg bru bgun.. Mcmane nk msuk skola nti? Huhu.. So lpas bgun tdo aku pun g cc pstu bce ape yg Azs tlis kt aku.. Terharu sngt la weyh! Xsngke dye dlu suke kt aku gak! Hehe.. Tpi is too late Zaf.. Maybe dye dah ader bf kowt.. Xder chance aku nk ngurat si Paramore uh.. Hehe.. Well esk pun dah start skola. Kwn2 yg g asrama mcm Amin, Amer, Amirul, Haikal, Siti, Farina n len2 smua dah blek asrama drng.. Sunyi la gak sj ni nti.. Trpakse la aku lpak gan geng giler2 aku blik... Sekarang aku dah start xblh idop tnpe muzik! 1 ary x dngar lgu mmg xblh than.. Ape2 lgu yg blh mnghapuskan feeling2 aku ni sdah ckup ntok ilangkan rse bosan aku.. Tpi ader sesetengah lagu yg khas ntok owg2 yg aku knal.. Nk tau lgu ape yg aku mksudkan? Tngk kt bwah..

Hanyut - Faizal Tahir = Azmieera Utterson

Sepi - 6ixth sense = Farahin Chentacokolad

How to save a life - The Fray = Fazreyna Naini

Just the way you are - Bruno Mars = Rara Bear

I miss you - Blink 182 = Adelyn Taeyang

Gives you hell  - All american rejects = Farina Syamsul

I wanna - All american rejects = Myra Amyraa

You and I - Secondhand Serenade = Nyna Absrenyy


Hahaha.. Aku xtaw la btol ke x sesuai gan drng.. Kpale pun tngah mereng.. So bubye!!

No comments:

Post a Comment