Sunday, March 6, 2011

Next time you point your finger, I`ll point you to the mirror~


Yo~ Hari ni aku pun xtau mood aku mcmane. Bercampur suka+geram+rindu kt seseorang+sakit hati = ???.. Duet dah pokai. Nak keje mak aku pulak ckp takyah keje~ Terpaksa la crik bnda nk buat hari2 kt rumah yg bosan uh. Benci r aku duk umh uh. Lagi2 bile ader pakwe baru mak aku uh yang suke berlagak mcm dye sowang je yg pandai! Dah la gemuk! Asal marah je nk salahkan aku! G mati la bodoh! Aku law dapat jadi pembunuh owg pertama aku bunuh is kaw! Then aku nk bunuh semua ex bapak tiri aku yg lain2. Semua menyusahkan idop je!.. Aku rindu r kt papa aku weyh! :'((. I need a dad. Xder sape pun pena puji aku law aku buat ape2 yg membanggekan. Ape2 benda yg aku buat smua xnampak.. Aku nak papa aku!!!!!!!.. Pakwe mak aku uh giler la.. Dye xder mse fmily aku susah dulu..  Dtg tmpat aku nk bising2 lak! Haish geramnye!. Kalau la dpt blasah dye kan best?...



Akhirnye dapat gak aku membalas demdam kt team Jaya Mas psal kekalahan smlm!!! Team White Dog Tersepit akhirnye menang 2-3, 3-1. 3-2 kt pdang futsal tempat drng dihadapan penyokong2 drng! Habis 1 kampung drng dtg! Aku pun bwak la smua star2 yg aku tau blh main kt Selesa Jaya uh! Bru tau drng yg Selesa Jaya power main bola!! Huhu.. Yeahh!!! I win!!!!!!!!!!!!!!!



Rindu r aku kt owg2 yg dlm list yg aku syg! Terutamanye My lovely adik azmieera uh! Bile kaw nk kol aku lagi weyh? Aku tnggu nip! Cpat r kol.. Blh bergayut lme skit gan kaw.. Huhu.. Plus aku pun rindu gak gan si Rara Bear uh! Grrr.. Asyik2 xder krdit jewp dye uh! Kaw makan kredit ke hape hah? Cpat r topap! Nk txt gan kaw!!! Kang aku wt miss kol bnyk2 bru tau! Huhu..  <3




P/S : Esok kul 1.30!!! Jadik ke x ea korang rse???

No comments:

Post a Comment