Saturday, March 12, 2011

Welcome to my life~ (Kisah di gerai kueh tiaw~)


Malang tidak berbau! Law malang berbau msti aku dah lme smpat nk elak! Hahaha.. Akhirnye kantoi gak pasal duet RM50 mse tu. Tapi naseb baik aku dapat selamatkan duet uh tapi adik2 aku xdapat nak selamatkannye!! Huhu.. Semalam aku pergi ke Karnival Jomheboh! Xbest sngt r. Bosan je tahun nip punye! Takde rumah hantu macam tahun lepas! Law ader msti jadi Gempak punye!. Tahun nip dapat la gak aku beli cenderahati dri Jomheboh uh. Tahun lepas xdpt sbb xder duet! Ahaks.. Dapat la beli Ribena gan Holicks yg Rm10 punye. Cume ader bola2 besar yg chumel aku xdapat beli sbb x ckup bajet! Harap tahun depan dapat pergi lagi!!! Huhu.. Btw nset aku masih mak kt tngan mak aku! Haish! Bile aku nk dapat balik nset nip?. Sial btol la.! Geram plak aku! Nak sound nti pakwe dye uh bebel2 lak! Bnci aku nk dngr syarahan dye!!! Sabor jela~




Aku rase aku dah jatuh aty kt seseorang lar~ Dak uh semalam aku terjumpe kat jomheboh mase aku tngah makan kt Jai Chay Kuey Tiaw~.. Mase aku tngah syok layan makanan uh tibe2 member pmpuan aku tegur 1 kawan dye yg tngah jalan gan family dye. Sekali budak uh pusing pandang kt kiteorang........ WOW!!!!!!! Kueh tiaw aku pun aku tak sempat kunyah! "Chumel giler dye!!" bisik aku dalam aty.. Then member aku berbual gan dye jap pstu dye kena g sbb mak dye dah pnggil. Aku tngk dye dalam 5saat gitu je kowt..  Aku tnye la mmber aku uh sape dak uh then dye cakap itu kawan kelas dye! "HAHAHAHA! ADER CHANCE NIP!" jerit aku dalam aty. Aku try r mintak drng number fon dye tapi dye pakai 019 r! Haiyo! Spoil btol! Kwn aku ckp dye pkai num uh sbb fmily dye smua pkai 019. Budak uh baik n anak manje kowt! *I LOIKKE~.. Chumel sial dak uh! Kali ni aku memang x salah tngk agy! Memang dye cute n lawa!!! Dye sekolah kt SMK Taman Selesa Jaya jugak! Form 3!! Nampaknye aku kena wt 1 sim card celcom!! HUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA *Giler bayang~

No comments:

Post a Comment