Thursday, March 10, 2011

Hah? What? Apa? WTH!!!


Assalamualaikum~ What sup semua kaki2 skodeng n kaki2 blogger! Yg skodeng2 uh follow r aku wt pe skodeng? Baru bertambah follower aku uh! Huhu.. Aku sebenarnye semakin hari semakin bosan~ Xtau nak buat ape. Jomheboh dah dekat! Tapi xtau la aku dapat g ke tak. Duit ader RM1 jewp. Nak pegi mane gan RM1 nip? Tandas 5 kali boleh lar.. Huhu. Kena carik jalan nk dapat duit nip!... Btw pasal perkembangan sekolah aku pulak makin lame makin rumit~ Pihak sekolah cuma nak surat beranak aku je mse uh tapi aku xder! Nak amek kena pergi singapore. Surat beranak aku kt sane. The problem is mak aku tak boleh masuk singapore. And bapak aku kt singapore lak sibuk sngt. Yg pergi pakcik aku jewp tapi dye takkan dapat punye surat beranak uh sebab dye xder kena mengena gan aku! Kena mak bapak jugak yg kena amek! Semakin buntu r beb.Bnda nip makin lame nak disetel kan. Makin bnyk bnda nk buat. Makin payah lak! 2 lah, mak aku gak yg salah. Sape swuh x buat awal2 dulu? Ni aku dah 18 tahun baru sibuk2. Haish x paham tol r aku!! Grrr... Ntah2 sampai 10 tahun pun benda nip x setel2 agy. What the Fish r!!!!




Aku rindu r kt semua orang! Rindu kt kawan2 lame yg dah lost contact. Kt Mimie Swift yg dah delete acc ( :'( ).. Kat Sara, Eton, Wana, Yana, Ayien, Nessa, n lain2 yg aku x ingt. Msti korang ingt aku dah sombong kan? Ntah r agaknye aku memang dah sombong kowt skunk.. Rinu gak kt si Rara Bear uh! Bile la aku nk bgi coklat agy kt dye ea? Kalau lar aku bnyk duet. Blh aku bgi coklat agy! Huhu.. I miss you all!




P/S : Aku maybe dapat keje jdi orang yg repair perabot~ Keje dye best. Gaji Rm50. Tapi keje 3 ary jewp lar.. Jumaat, Sabtu and Ahad. Hari2 len cuti. Blh wt duet blanja!!!

No comments:

Post a Comment