Wednesday, March 2, 2011

I really need a wish right now~ Wish right now~ Wish right now....

Hey yo! Yoposeyo!... Ape khabar kaki skodenger n kaki blogger?.. Harini aku bangun awal pagi2 buta dari pukul 5 pagi sebab x dapat nk tido.. Aku xsabar nak tunggu harini sbb mak aku cakap nak pergi daftar masuk sekolah!.. Berdebar-debar btol aku!. Tapi lepas aku sampai sekolah uh tiba2 guru besar lak outstation! Siot tol lar.. Dye suruh dtg esok pagi dlm kul 8-9pagi gtu.. Esok aku akan dtg balik lar kowt.. Tapi aku takut r.. Mane tau dye x bagi aku sekolah? Document yg ader cume document sekolah rendah aku jewp.. Sijil lahir, ic, passport n lain2 smua xder.. Smua xdpt nak diambil agy.. Boleh ke masuk sekolah mcm uh? Mak aku cakap kalau tak dapat masuk aku blh try msuk Giat Mara atau ape2 kemahiran yg bgus ntok senag dapat keje nti.. Tapi aku nak masuk sekolah menengah!! AKu nak rase ape perasaannye nk bersekolah menengah.. Jeles je aku tngk budak2 slalu buat keje sekolah, berbual pasal cikgu n ape2 plan kt skolah uh. Aku selalu dengar je.. Nak jugak aku join ape yg drng tngah berbual tpi aku mane tau!. Bestnye sekolah.. Kenape lah aku tengok budak2 yg dapat sekolah xnk sekolah? Benti sekolah la ape lah.. Tukar lah gan aku! Aku nak sekolah! Please please please!!!.. Aku takot esok Guru besar Puan Raziah uh cakap aku dah xblh sekolah agy.. Tolong laa.. Aku sanggup sujud n cium kaki dye law itu yg blh buat aku masuk sekolah uh.. Aku cume nk jadi mcm dak2 lain je.. Please?.. Kepada kwn2 aku n sape2 ajelah yg bace blog nip. Aku merayu giler2 kat korang, tolong lah doakan aku supaya Guru besar uh bagi aku masuk sekolahnye.. Aku jarang merayu kat orang tapi ni dah terdesak... Please help me.. *crying...................

No comments:

Post a Comment