Sunday, March 20, 2011

I love you mama!


Lalalalalala~ Aku minggu nip tngah dlm mood cintan cinta nip~ Haha.. Aku rase aku dah jtuh cinta kt mama aku sndiri~ Sape2? Mstilah si Nyna Absrenyy uh!! Huhu.. Nak tau mcmane story nye? Kite zaaassss kejap~ Mase tu aku ntah macamane boloeh tertext gan mama aku pasal kawen2. Pasal ape mak dye suke kt ciri-ciri anak menantu dye. Kena belajar bnyak bab agama la hape la~ Pastu kite bincang pasal name anak 1st kite. Law ader anak 1st aku nak namekan dye Selena Miasara~*dah jaoh berangan nip! Best giler mase uh text gan dye. Aku asyik senyum sorang2 je mse uh.. Smpai adik2 aku kt umah pelik tngk abg dye nip. Drng ingat aku dah sewel kowt!.. Lame aku x rse mcm uh. Last rse mcm uh mse kpel gan si rara uh. Pastu mane ader lgi.. Huhu.. Then i started to think.. Mungkin aku ni dah jatuh cinta kowt? Aku dah cinta kt owg yg aku pnggel mama slame nk dkat 2 tahun nip!! haha.. Then lepas uh aku asyik text dye syg2 jewp.. Aku pun da xtau nk pnggel dye ape skunk nip. Hunny? Syg? Mama? Abes aku plak nk kena dipanggil ape? Aku dulu slalu dye pnggel adk! Skunk nk ltak papa? dady? Lntak la hape jnji aku tau aku syg kt dye! Haha... Tapi aku kena tunggu sebulan ntok dapatkan dye. Sebulan pasal ape? Rahsia la weyh xkan 2 korang nk tau jgak?.. Tapi sebulan uh lame la! 1 hari mcm 1 tahun aku nk tunggu!!!! Nurhusnina Shuhaimi!!!! I love you!!!!



                                                                 I love you~

No comments:

Post a Comment