Tuesday, March 8, 2011

Everyone has problems....

Aku baru je selesai bce2 blog orang. Nampaknye rmai kwn2 aku tngah ader mcm2 problem. Bukan aku sowang je yg tngah ader problem skunk nip. Huhu.. Patotnye semalam aku pergi skola Selesa Jaya uh sbb ader appointment tapi mak aku plak malas nk g.. Then pagi tadi kte pergi r skola uh.. Tak dapat nk jumpe pengetua uh sbb dye tngah bz cuma dapat jmpe penolong kanan skola uh je.. Dye bkan ader kuasa pape pun. Bnyak document dye nak. Nak 2 la nk ni lah.. Yang aku bwak cume document darjah 6 jewp.. Aku dah agak mmg xblh masuk! Tapi aku berharap la jugak skit2 mane tau ader chance or pengetua uh kesian kat aku kewp.. Nasib tak menyebelahi aku kowt.. Erm nampaknye terpakselah aku tunggu lagi~ Tunggu mcm owg giler jewp hari2.. Ntah bile la dapat masuk skola ea? Hurmm.....



Semalam aku menjadi chef akibat adik aku xder kat umh. Selalunye aku swuh dye je masak tapi semalam aku terpakse masak sendiri! Hebat tak masakkan aku nip? Telur Hangus With Hot Dog~ Nampak menyelerakan kan? Senang je nak masak dye. Nak aku ajar?

Bahan2nye 2 biji telur dan 2 ketul hotdog!. Mula2 potong cincai je hotdog uh. Pastu pecahkan telur dan campak hotdog kat dalamnye. Amek kuali mane2 yang ader minyak n bkan api. Campak telur tadi dan jangan lak g tinggalkan telur uh pastu g text orang macam aku! Kang jdi lah hangus macam dalam pic nip!. Lepas dah hangus amek dan letakkannye di pinggan~ Kalau dah lapar korang akan makan ajelah janji dapat mengeyangkan perut! Huhu.. Sekian bersama Chef Zaf. Renung-renungkan.. Dan Selamat beramal!!~



Kenalkan ni adalah Bobby Brown! Hamster yang jenis dracula sebab siang tido malam memekak je smpai aku tak boleh tido!  Haha.. Dye ni chumel au! Aku suke sngt tngok si Bobby nip!. Best bela hamster! Aku ader hamster! Korang ader kewp?*berlagak~

No comments:

Post a Comment