Sunday, April 24, 2011

Life in Hell~



Hello~ Aku tak nak mulakan post ni gan memaki hamun dulu but aku nak ceritakan gudnews skit.. Team Bola aku dapat g Suku Akhir pertandingan bolasepak kt Damai Jaya!! haha.. Bngge gak sbb team aku smua dak2 bangang2 jewp. Kiteowg seri 0-0 dari peringkat kumpulan, pusingan ke 2 n smpailah ke Suku akhir! Haha.. Bolelah kan? Jnji layak. Then ader kes sikit wey~ Mse pusingan ke2 uh team aku hampir kalah! Bola dah kt dpan gol aku. Keeper dah trjatuh n aku sowang je tnggal gan striker kt stu. Aku baringkan badan then striker uh xtau nk wt ape. Pengadil uh ader jao soo aku sempat peluk bola uh then tolak ke tepi kaki aku pstu sepak jao2! Hebat kan? Semua penyokong team drng dah memcaci hamun aku n nk belasah aku! But aku buat bodo jewp! haha.. Tersengeh n senyum kt pengadil! Haha! But balasannye lepas uh team kiteowg kalah di next level. Ngeh3.. Okay now aku balik kepada cter sebenar aku.. Citernye begini~..................




Korang smua taw kan yg aku benci giler2 gan idop aku, family aku, mak aku, bpak2 tiri aku n now pakwe mak aku.. Aku x than la duk dlm umh uh. Ape aku buat smuenye sala. Law dye buat smua betol. Mcm dye hebat sngt? Dye ary2 duk umh goyang kaki je aku tngk. Ape yg dye buat ntok fmily aku? Makan tido then kuar umh. Same je gan bpak2 tiri aku sebelum ni. Maybe betol ape yg owg ckp tentang lelaki semua sama. Mak aku pulak dengan bodohnye g ikot je segala ckp dye uh. Dasar pompuan x sdar diri! Dah tue2 pun nak pkai baju mcm remaja gitu. X malu ke? Rumah kata pergi kubur kata mari la wey~.. Aku xbleh menang law lawan cakap gan drng. Drng dah la dua owg nk lwan aku sorang. Ape yg aku ckp smue ade alasan drng. Mak aku uh plak kaki penipu number 1 dalam malaysia nip. Swuh la die tipu pasal pape punye dye msti lepas!! Aku xdpt nk tandingi dye.. Sampaikan metro mase uh pun dye dapat tipu! Ini lagi owg2 biase.. Pakwe mak aku pun makin melampau n giler kuasa kt umh uh. Dye da jdikan umh uh mcm dye punye sendiri! Baru aku paham kenapa bini gan anak2 dye dulu x sukekan dye. Rupenye dye mcm uh. Pelik la mcmane mak aku blh terpikat kt laki mcm uh? Dye bute ke hape? X pikir mse depan? Dah gatal sngt? Dah lame x kena main ea?. Bengong~




Korang tau x? Semalam pakwe mak aku sound2 aku swuh crik tmpat ntok tnggal la hape la. Smpai bile nak duk kt umh 2 la.. Aku sebenarnye bukan xnk pindah! Aku nak cume aku xder ic la wey!!! Law aku xder ic senang aku nk g mane2 tnpe aku risau. Ni kalau kena pape? Ape nk jdi?.. Dye suruh sewa bilik tapi gaji aku baru brape! rm600 sebulan! Nak makan la hape la. Cukup pulak?. Babi r dye. Then aku kena halau dari umh uh. Skunk tnga merempat di umh member. Tapi smpai bile aku nk merempat kt sni? Msti member aku lame2 fedup xnk bgy tinggal lame2. Maybe aku patot merempat kt bustop? Kang jadi pengemis pulak kang.. So xlme lagy muke aku x kan 6pak merayau2 kt selesa jaya ni lagi. Aku suka tempat ni tapi takdir dah tak bgy aku duk sni agy. Aku duk tempat lain ajelah.. Biar r jdi pengemis ke hape. Sape yg kisah?. Ntah2 korang x lme lgy bace paper tentang remaja mati di jalanan ke? Tngk2 mane tau 2 muke aku. Aku sygkan kwn2 aku wey. Korang smua hebat2. Tapi aku rse aku msti habiskan bnda mengarot nip. Sama ader aku bunuh pakwe mak aku uh or aku bunuh diri~ Tu ajelah penamat yg baik ntok idop aku.. Aku benci doe jadi Zaf. Dari dulu idop aku x penah hepy. Macamane pun msti ade dugaannye.. Npe aku mcm ni? Ape salah aku dulu? Aku dulu budak biase yg nk idop mcm dak2 lain. Nape takdir aku mcm ni wey? Tolonglah.. Aku x sanggup lagi nak idop mcm ni. Aku xder mase depan. Xder harapan ntok idop.. Aku doa aku cepat mati.. Biar aku xpyah tngk semua bnda ni lagy. I hate it...




Ya Allah... Aku minta padamu agar tentukan apa yang lagi baik untuk hidupku. Kalau mati tu lagy baik maka engkau matikan lah aku agar aku tidak melihat semua sengsara di dunia ini lagi. Dan kalau kau fikir aku hidup ini lagi baik untukku, maka engkau ubahlah nasib aku dan keluarga aku agar tidak aku melakukan sesuatu yang bodoh.. Amin......

No comments:

Post a Comment