Friday, April 15, 2011

Good morning Facebook~


Hye! Ape agaknye aku nak buat ni sebenarnye ea? Aku pun xtau.. Pagi2 bute aku dah terperap kt cc nip mcm owg giler~ Ni semua disebabkan problem nak tidor punye pasal nip! Aku dah berape hari x tdo lena seyh.. Nak lelapkan mate uh pnyelah pyah! Kdng2 aku termenung je kt dlm bilik gelap2..  Nak kuar umh bkan de pape pun! Beruk pun tngah tdo!.. And satu lagi~ Penyakit selsema aku tak baik2 lagi dah dekat 2minggu nip! Hingus meleleh je! Benci pulak aku! Nak aje aku potong idung nip! Tapi nti x nsem pulak! Lari peminat2 aku~ Haha.. Poyo lak si Zaf nip! Tapi korang nak tau x? Dak2 pmpuan at sni dah rmai ckp "Zaf! Lame x 6pak kaw! Rindu lar~"! Owg mmg slalu rindu aku kewp? Aku nip mmg jenis slalu dirindui kewp? Hamprrreeeeehhhhh~ Tau la aku skunk hampir2 menjadi budak yg hawt kt sj uh~ Tak lame lagy lepas aku dah keje n dapat gaji aku akan menjadi budak bandar pulak! Tiap2 minggu nsti nak g bndr! Bru femes aku kt dunie nip! Sekarang ni aku nak mengejar popularity! Aku pun ader bakat nak jadi pelawak kt sini! Budak2 asyik ketawe je dngr lawak bangang aku! Teringin nak masuk Raja Lawak! Msti femes punye!!! Haha.. Okay lah cukup merepek setakat ini. Besok merepek lagy! Btw maybe harini aku on9 24jam.. Xtau agy! Soo tngk2kan jelah!!!

No comments:

Post a Comment