Tuesday, April 19, 2011

The day that i enjoy working~



Hari pertama bekerja~ Penat nk mampus seyh!.. Tapi okay gak keje kt tempat baru uh.. Dimana? Di kantin Hospital Sultanah Aminah yg terfemes uh! Tempat banyak owg mati n berpenyakit!! HAHA~ I hate that place~ Mula2 aku ingt keje dye agak teruk la.. Sbb pagi2 dah kena rush mcm owg giler~ Mee rebus mee hoon! Angkat pingan ni! Basuh pinggan uh! Lap ni lap uh! Haish pening kepala aku!. Nseb bek la aku dpt tenangkan diri dngan lagu like a g6 and lgu papamericano <3!!! Thanks berjuta kepada Mimie Samry sbb buat aku xstress ntok wt keje!.. Sbb dpt wt aku berimaginasi tntang Club Bathroom yg kau buat uh~ <3.. Haha!!! Aku x blh lupekan ape yg kiteowg berangan arytu~ Like a g6 like a g6 yeah!.. Ehem!.. Patot aku sambung blek cter dari ngarut x tntu arah.. Act arynip ok la jgak. Lpas tngahary aku dah xde keje nk buat. Crik2 keje ntok lepaskan kebosanan then pelan2 tnggu smpai pukul 5~ Akak2 n ab2 kt stu blh than la.. Yg aku malunye akak2 kt stu smue pnggel aku "sayang"~ eeeeee~ Jdila aku waiter paling hawt kt stu!!! Haha.. Gaji aku rm30 satu hari. Bole la wt aku nk joli2~ Ary sabtu or ahad bile x keje bole la aku g jalan2 gan mimie samry! *berangan~ Jgn mara ea nyna? Guwaw jewp~.. Aku malas nk post panjang2 nip. Soo smpai disini jelah citer ntok harinip~

No comments:

Post a Comment