Friday, April 22, 2011

Fucking shit!!




Aku nak aje memulakan post ni dengan memaki hamun tapi agak keterlaluan lah kan law aku buat mcm uh? Act aku tengah marah nip.. Marah kt sape? Kt smua yg patot dimarah lah! Kt budak2 basikal yg esk bkal kena hentak gan aku! Kat owg2 yg suke tengok aku je bile aku jalan! Korang taw x it`s not polite to stare at people? I don't like it!! Sape buat lagi aku belasah!. Sape2 yg x puas aty n ckp aku yeye la hape la xpyah nk kutuk2 aku kt belakang. Silakan kehadapan! Bawak la berapa rmai geng pun aku x takot la wey! Geng kaw uh nak kemana? ke kubur jugak nanti!.. Aku pun nak complain sbb xckup gaji! Dpt rm30 je tambang da rm5. Then balik mak aku swuh beli ni la beli uh la.. Dye uh duk umh goyang kaki! Baik aku xyah keje!! Duet same je xder! Haish.. Bala bala.. Ni ader benda aku nak citer sikit ni. Pasal budak berlagak x sedar diri.. Mcm ni citernye~...................




Dulu ader seorang budak yang selalu kena ejek gan kawan2nye.. Budak2 pentol la.. Sape kenal dye dulu asyik reject dye je kejenye.. Then dipendekkan citer dye member gan aku~ Kiteowg rapat la jugak n aku anggap dye mcm adik dah pun.. Aku dulu ajar dye mcm ni mcm uh then biler dye dah fmes la katekan? Da hot! Dye lupekan aku!. Ader hati nak reject2 aku? Nak ajak rmai2 reject la ape la. Ingat aku heran ke wey? Kaw kenal sape semua aku kenal la kt sni! Kaw punye geng gan aku punye geng mane lgi hebat? Stakat dak2 hingus kaw uh g bleh jelah!! X puas aty? Nk pnggel abg angkat kaw? Pnggel lah! G pnggel~ Tngk la abg kaw uh kemana t.. Eh aku x mati la xder kawan mcm kaw. Lagi aku suke aderlah~.. Nk sngt berambus? Benci sngt gan aku kan? Go to neraka~ Bye~

No comments:

Post a Comment