Wednesday, December 1, 2010

My life, my story, my friends.......

Hari ini aku nk ceritakan skit tentang hidup aku.. Mungkin banyak orang yang kenal aku tapi xtau cter sebenar tentang diri aku... Aku Zaf.. Seorang budak yang malang selalu dalam idop.. Aku berasal dari Singapore and skunk sesat di malaysia.. Act aku xnk duk di malaysia nip.. Lbih bgus aku study at singapore.. But my mom suruh aq study sni.. N dye tlah wat kesilapan yg amat besar n memusnahkan mase depan aku.. Ex bapak tiri aku telah bawak lari semua duet and documen2 tntang diri aku nip.. Skunk aku telah menjadi orang yang tanpa identiti~ Haha.. Bunyi mcm seronok tpi i hate it... Aku xdpt nk skola mcm owg len.. Hari2 tngk je budak2 skola lalu lalang.. Aku diam je.. Seseorang pernah berkata.. " Jgn risau.. Aku akan tolong kau.. Aku x tau la mcmaner tapi suatu hari nnti aku akan dpt nk tlng kau..".. hmm.. Harap2 macam tu la.....


My Story~

Story aku sekarang nip pasal Fren-eat-fren.. Kawan makan kawan..Kenape aku ckp mcm uh? Sebab aku ader bnyk kawan yg sanggup nk kutuk kwn sndiri demi tnjuk lagak kt awek la.. Ape la.. Selalu aku tngk budak2 laki mcm nip.. Kenape ea drng snggup makan kawan sndiri? Sedap ke? Law sedap aku pun nk try gak.. Huhu.. Tpi bile pkir2 balik mungkin aku pun bnyk wt jhat kt kwn2 aku kowt? Menipu lgi lah bnyk haha.. Eh lari topic plak.. Aku pun xtau ape nk tulis agy.. Huhu..

My friends.....(And maybe enermy)

Ini kwn and kdng2 musuh aku... Name dye Daniel.. Budak yeye yg slalu nk owg ikot ckp dye je.. Law dye pilih bnda uh dye nk smua owg kt Selesa jaya nip pilih bnda uh jgak.. Haish..  Selalu dngan prangai yeye nye uh buat aq menyampah gak kdng2.. Tpi dye bek la jgak.. Cume aku heran.. Kenape law dak2 nip nk wat pape msti kena ade dye? Slalu nk men bola or nk g mane2 je law xder dye owg msti ckp "G pnggel daniel! G pnggel daniel".. Xblh ke xder dye? Huhu... lol..

Ni plak kwn aku yang bernama Haizam.. Mungkin ader kwn2 kt fb aku knal sngt gan dak nip... Dak nip bleh dikategorykan sebagai 'Buaya Darat' disebabkan perangai dye uh.. Perempuan dah brape rmai dye kebas.. Setiap minggu dye msti Dye kt aku n angau kt perempuan yg berbeza.. Huhu.. X pena plak nk kekal.. Aku pun xtau brape ramai dye kapel. Tpi sejak akhir2 nip tembelang dye dah pecah.. Rmai gurl2 dye sdah melarikan diri.. Aku pun xtau cmner.. Tpi bguslah.. Sekurang2nye dye blh la insaf.. I hope so......



Ni plak kwn aku yg bernama Hakim.. Penat aq crik pic dye tapi pyah tol nk jmpe.. Ms dy aq dah lupe dah.. Huhu. Dye nip pantang giler tngk pompuna.. Mengikut sngt perangai si Haizam uh.. X kire panjang pendek ke kurus or even GEMUK pun dye kebas! Hahaha..X sdar diri.. Nk bnyk2 pmpuan.. Tpi pemalas.. Haha.. Dye xtau yg dye uh gemuk.. Rmai awek2 yg dye test pun xpena jmpe.. Kah3.. Msti drng kecewa law tngk muke dye yg sbnarnye.. Ckp kt awek2 dye yg nme dye QIMY.. Bluwekk!!(muntah jap). Aku pun xtau la Cinta Cyber zman skunk nip.. Haish.. Mcm2 blh brlaku.. Lntak kaw lah kim~.....

_________________________________________________________________________________

Soo at the end of the day korang blh ckp aku pun spesis "fren eat fren" gak kowt selepas tlis blog cmnip.. Tapi aku tulis ni ntok saje melepaskan kegeraman n kemarahan nip.. Tpi ni bkan smua kwn2 aku.. Ader lgi yg bek2 n jhat2 yg aq x tulis.. mlas nk tlis pnjang2. ni pun dah ckup pnjang dah... Haha.. Aku pun bkan bek sngt nk kutuk2 owg.. lantak la.. Jnji gua hepi. Haha... See ya later. Aligator!

No comments:

Post a Comment