Monday, December 13, 2010

I wanna kill you~

Grrr!!! Geram tol aku sejak brape ary nip.. Duet aku kena curik.. Mak aku membebel.. Gado gan kwn2.. Mati aje blum! Kan bgus law mati je? Bkan de owg kesah pun.. Huhu.. Benci btol aku gan seorang adk aku yg pmpuan nip.. Dye curik duet aku.. Pecahkan mp4 aku.. Prangai mcm sial!! Bru darjah 6 uh da mcm gtu.. Law da bsar jdi bohsi agaknye? Mulai ary 2 aku x ngaku dye adk aku lgi! Aku bnci dye separuh mati!!! Grrr. Knape la idop aku mcm nip? Mcm sial je dpt adk bradik mcm uh.. Arghh!!! GERAMNYE!!!!!!



Aku benci mak aku.. Benci bapak tiri aku.. Ape yg drng smua buat selame ni hanye memusnahkan masa depan aku!.. Mak aku asyik bertukar2 jantan.. Bapak tiri lgi sial.. balik umh nk duet je taw.. Keje xnk.. Dadah je 24jam.. Sial btol la.. Aku nk keje yg bgus2.. Yg blh dpt duet lbih skit.. Blh aku blajar balik.. Tapi mak aku xnk buatkan aku ic!.. Nk keje kene la bajet2 pun ader ic.. Sial.. Mcm mat indon plak aku nip.. Duet da xde.. Nk dpt duet pnye la susah..Mak bpak plak senang2 je blanje duet sane sni.. Grr.. Aku nk blah dri sni.. N g tmpt len yg blh menjadikan aku lbih brgune.. Aku nk idop jao dri fmily aq... Sbelum uh aku kena ader ic.. Bru bleh idop aman..



DIARY Brape hari nip.........
Brape hari nip aku tngah mencari hobi ntok melepaskan kebosannan nip.. Astro da kena potong.. Huhu.. Soo pgi2 aku pegi futsal.. Tngah hari pegi cc kalaw ader duet la.. Ptg2 plak aku nek menyampah nk g ke taman uh.. Rmai sngt budak2 tngah mengatal disitu~ Kalaw la aku blh sepak2 je drng kan bgus? Tpi aku nip lbih jahat.. Aku akan kacau laki2 yg tngah nak ngurat uh smpai pmpuan uh nek mnyampah gan drng.. N drng x dpt nk ngurat sape2.. Cm2 la aku menghilangkan rse kebosanan disini......





sdfaa;adklafjalja;lskdjlfajlkjsa;hflhkdksajflaskjd;aDioudfowhfnecu;aFEjskdl;fj;laksjfa;lDKFJ;kjdf;lksjf;slkfj;slkfjs
=Geram yg teramat...

THE END

No comments:

Post a Comment