Saturday, December 18, 2010

Kemarahan~ Kesedehan.. Kebangangan..

Yess!!! Bnda yg paling ditakuti aku akhirnye terjadi jugak.. Nset Sony aq yg cngggeh tlah ilang jua.. Babi pukimak mane ntah yg curik nset aq uh.. Sial.. Skunk aku kne keje brat2 smpai ujung bulan bru dpt nset uh blek.. Than ke aku? Blh ke ary2 angkat berat2 smua? Blh ke than telinga kne bebel gan bos t? Grr.. Babi r idop nip.. Mcm aku nk terjun je bgunnan tinggi2 pstu mampus.. Dri idop mcm sial je.. Bek x tpayh idop kan?.. Bek mampus je tepi jalan or longkang sne.. Skunk aku da xdpt msg sape2 agy.. Xdpt msg kwn2 bek aq.. Mummy or mama aq.. BFF aq.. N pling aku rindu is bini aku.... T lme2 drng smua lupekan aku kan aku.. Aku akn jdi sunyi blek.. Mak aku pun nk hantar aku ke pusat kebajikan masyarakat... Aku gan adk2 aku skali.. Mak aku da xlrat nk bela kteowg kowt? Dye 24jam gan jantan je.. Sial.. Bgi duet kt jantan blh plak.. Anak sndiri campak2! Babi.. Eh knapela aku idop ea? Idop hanye untuk terseksa kewp? Aku mcm nk mati je mlm nip.. Bole ke? Bgus gak kan law mati? Amam skit idop aku.. X pyah nk jalani ary2 yg idop mcm owg miskin je.. Aku serious da xlrat nk idop skunk nip.. Nk je aq amek pisau kelar tngan aku blek t.. If korang x jmpe aku agy.. maafkanlah smua salah aku kt korang ea? DOakan aku berjaye.. Bubye.. Selamat tinggal............

No comments:

Post a Comment