Saturday, December 25, 2010

It`s raining.... Again...

Sejuk gler kt luar uh.. Kalau la aq ader jaket kan best?.. Aq tngah frust n bengang nip.. Mak aq tngah mengamuk dngan bf dye yg kebrape ntah.. Smpai smua owg xblh msuk umh.. Haish.. Gler btol la.. wt malu aq je ader mak mcm 2.. Kalau la aq ni ader ic.. Dah lme aq blah n jalani idop sndri.. Aku suke idop sndri kot.. merantau kemana2.. Kalau la aq ader keje tetap.. Aku nk nikmati dunia ni puas2.. Nk g club n rempit smpai pagi... Just enjoy life before it ends.. I wish my life was more adventure... Haish......

Aku dah tahap love sick dah nip... Rindu smakin hari smakin kuat.. Keje dah xlarat dah... Smapi bos ckp 'Kaw ni aku tngk keje lembik je! Mcm x ckup mkn!'.. Makcik2 kt sbelah umh aq keje uh slalu ckp aq keje mcm pondan.. Wahaha.. Sbnarnye aq MALAS!! Keje pun ntok bzir2kan mse n cpat2 balik.. X kesa la law keje da siap ke blum.. Jnji aku cpat smpai umh pstu blh enjoy~ Aku rindukan bini aku!! Haiyaaa.. Mcm mane nk tdo xder muahmuah dye?"mengade!".. Aku rindu merepek gan mama.. Gossip gan mumy.. Kutuk2 owg gan myra.. Aduiyai... Kenape la aq bodo sngt smpai nset blh ilang? Kenape? KENAPE? KENAPE? KENAPE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  


PS: Cepat la habis bulan nip.. Aku nk cpat dpt gaji nip.. Huhu..

No comments:

Post a Comment