Tuesday, December 28, 2010

Gaji oh gaji~ Bile nk dapat gaji?

Boss oh boss! Bile nk dapat gaji nip boss? Dah nk dekat ujung bulan ni boss oiii!.. Aku dah la asyik paw duit adk aku jewp nip.. Huhu. Nk beli nset agy.. grrr.. Kedekut pnye bos! Nseb bek kaw boss aku! Law x dah lme aku sepak2. Dah la slalu marah2 aku! Bebual mcm keling! Kejap ckp xpayah angkat... Kejap agy mara2 sbb aku x angkat.. Bile aku sound nk melenting! Sial btol.. Nseb bek kaw tue.. Law x aku dah maki2 kaw.. T aku maki kaw saket jantung plak.. Haish.. Ckp nk kasi ujung bulan tpi smpai skunk xdpt agy.. Grr.. Rambut dah beruban.. Ntah2 kaw uh nyanyok kowt? Huhu.. G mati lah lgy bek.. Yg aku taw sebelum kaw mati kaw bgi dulu gaji aku wey! Aku nk beli nset!! Sekian saje surat saye ntok bos nip.. Jgn lupe bace! I hate you soo much boss!! Muahmuah! N sorry au law sy ader kutuk bos belakang bos! Tu mmg sengaja pun!!
P/S: Tu bukan pic boss aku yg sebenar! Ntah sape2 punye boss aku rembat! Hahaha..

Harini hari yg best bagi aku! Team futsal aku telah dngan banggenye mengalahkan budak2 india n cina yg poyo2 dtg ke Selesa Jaya! Menang dngan berlagaknye sambil mengejek team lawan.. Huhu.. Best gler ejek2 owg!.. Esk aku ingt nk ejek2 bdak2 uh lgi lah! Haha.. Msti drng anti gler gan aku kan? Ngeh3.. Aku mmg kejam~
4 DAYS TO 2011! PARTY! PARTY! PARTY!

No comments:

Post a Comment