Wednesday, August 10, 2011

Trying to be the perfect guy for the girl i love~



Assalamualaikum~ Haiyo dah brape lame agaknye aku x edit blog nip? Aku x amek kesah pun psal blog ni skunk. Haha.. Tngk2 rmai gak komen blog aku lawa la ape lar.. Thanks larh korang hehe.. Okay back to the story. Myb rmai dah tau skunk aku dah berpunye la kan.. Sape yg tlah amek aty aku uh? Msti r seorang budak chumel yg bername Sarina binti Sabri~ Huhu.. Duk kt sj yg merupakan tmpat yg aku pling suke di dunia! Hehe.. Soo dah brape lame aku single sblum ni? Nak kire lame larh jgak. Aku asyik nseb mlang je dlm bab2 cinta2 ni. Asl nk cple gan owg msti ad bnda yg terjadi. Huhu. Dulu2 aku bynk skandal la hape la just ntok wt tmpt bermanje. Yela owg xder gf nak manje2 gan sape larh kan? Huhu.. Tapi lame2 smua owg2 mkin ilang dlm idop aku. Ader yg smpai skunk x cntact agy. Ader yg cntact aku aritu lpas aku cple tpi aku x lyan lngsung.. Aku just wanna be faithful to my only love Sarina~ <3.. Aku tau aku x perfect n xder sape perfect dlm dunia nip. But aku nak jadi perfect ntok dye.. Aku snggup wt ape sje ntok dye. Terjun bangunan pun aku snggup. I just wanna see her happy.. Aku dah buang dah smua skandal2. N kwn2 pmpuan aku pun aku dah x txt agy.. I do this all to get you to trust me. I`m really in love with you. I don`t know why. But i think your the cutiest girl in the world~ Haha..


Sayang~ Please maafkan b k? Percaye larh ckp b yg xder owg len dlm dunia ni yg b cnta selain bby.. Blog ni n fb menjadi saksi.. I brani sumpah yg law i sketkan aty u i akn bernaseb malang.. I cinta sngt2 kt u. I really mean it. Belah la aty i law xcye. I just don`t wanna lose you. I akn ikot smua yg u sruh. I love you so much~


There`s nothing else to say. Aku hanye nak luahkan perasaan aty aku ni~. Aku x mampu ntok kehilangan dye~

No comments:

Post a Comment