Wednesday, July 20, 2011

Oii budak gemuk! Kaw jage dye baik2 bodoh!!


Hello. Aku dah start rjen blek la menulis blog nip. Yela nk lpaskan tension bekerja.. Ni aku ader cter skit psal seorang manusia. Xperlu lah bgytau sape.. Sdar2 lah diri law kaw dah terasa eaa?. Mula2 dulu pnat usha si kwn aku.. Usha bkan mcm dak2 slalu buat. Kaw gunakan bnyk bnda sal agama. Konon ntok membuktikan yg kaw ni owg yg baik.. Hadiah birthday kwn bek aku pun kaw bgy Al-Quran.. Tup tap tip then tetiba kaw kpel gan dya. Alhamdulillah lar. Ad gak bdak baik yg kpel gan kwn aku uh.. Aku hepy r ntok korang.. Mule2 kpel kwn aku ckp dye mmg sweet. Sweet gler r.. Kwn aku syg sngt kt kaw. Bwak g jmpe mak dye. Blablabla.. Mak dye pun dah pnggel kaw "nak".. Sporting kan mak dye? Aku tau sbb aku pun pena jmpe.. Mmg x abes air liur r law berbual gan mak dye uh.. Then dlm sebulan ble korang kpel uh kaw mcm dah menyesatkan kwn bek aku doe. Kaw dah start cium2.. Tu xpe agy. Kaw pun dah start pgang dye atas bwah. Bpak r! Mane pegy ceramah kaw selame ni tntang agama?. Aku ingat kaw bek xmcm dak2 sj yg lain. Rupanye kaw pun sekaki gan drng gak?.. Then mlm uh kaw bwak dye naik keta then bwak dye ke tmpat gelap.. Dye dah takot da. Kaw ajak dye "play" gan kaw. Dye xnk kan? Bgus2.. Tpi kaw msih xpuas aty. Aku swuh dye isap kaw pnye bnda uh.. Dye dala sorang kt tmpat gelap uh. Mane mau lari? Dye pun xtau mane nk lari. Nak ke xnk dye terpakse ikot arahan kaw.. Nak taw x dye hampir nk nages mse cter kt aku aritu.. Kaw xder aty perut ke?. Ikot aty nak aje aku blasah kaw msuk wad. Tapi disebabkan kwn aku uh terlampau syg kt kaw n swuh aku jgn wt pape kt kaw aku sbar je. Kaw guna ilmu ape smpai dye lekat kt kaw cmtu?.. Biler dah wt jhat n dye tnye mane pegy smua tntang2 agama dulu, kaw lak ckp kt dye "xper. Kwn sy ckp buat jhat dulu puas2 lepas uh bru taubat". Bpak r~ Sape ajar kaw mcm uh? Nenek kaw ke?. Ayt xbley blah siak!. Law cmtu aku pun nk wt jhat gler2 pstu taubat cmtu?. X semestinye taubat kite uh diterima Allah~.. Then lpas kaw dah puas kaw cmpak dye lak jao2. Kaw ckp yg kaw xder mud nk kpel lar ap lar.. SMpai aty kaw wt cm2? Lepas ap yg kaw wt kt dye?.. Dye snggup bgy ap je kt kaw tpi kaw ader fkir x ntok dye?. Law pape pun dye yg malu bkan kaw! Fikir lar wey!!. Skunk kwn aku dah jnji dye xkn wt bnda2 xelok agy. Tpi law aku tau kaw pkse dye lgy wt bnda uh aku pecah muke kaw! Xkire lar kaw besar mane.. Sape sketkan aty kwn aku mmg aku benci. KAW BAIK INGAT TU BODOH!!!!!

No comments:

Post a Comment