Tuesday, May 3, 2011

What is happening to me?

Aku xtau la ape yg dah jadi kt aku ni. Aku rase aku dah menghampiri status "GILER".. Fikiran aku dah x menentu. Aku bukan dilamun cinta ke hape. Aku just ntahla.. Maybe stress keje or stress family aku dah melampau batasnye.. Aku macam nak bunuh diri aje la wey.. Grr.. Aku dah mula stat toreh2 sikit tangan aku smpai berdarah. Bila buat macam uh ada la kelegaan skit rsenye kowt.. Ape dah jadi kt aku? Aku ni mencari perhatian orang ke? Atau aku saja nak tunjuk perangai terlebih gila aku ni? Adekah aku akan jadi sama macam budak yg nama Wadoot kt tmpat aku uh?. Dye pun nak cari perhatian owg jugak!.. Haish.. Ape fungsinye blog ni? Bukan ader owg peduli pun ape aku tulis! Patot x aku padam blog ni?. Macam aku padam fb aku! Wahahahahah~ I think u all should stay away from me.. Kepala otak aku dah x betol nip. Aku pun xtau nape aku tulis post ni... I hate my life more every minute~ I wanna kill you!

No comments:

Post a Comment