Monday, May 9, 2011

Kegilaan, membebelan, kaunserling dan Tuan Puteri~



Hello bloggers n kaki skodeng! Aku dah lame x tulis perkembangan idop aku kt sni. Aku sebenarnye mase uh xder mud giler2 nak buat ape2. Rse bosan je melanda dlm idop aku nip. Grrr.. Ary2 keje tension je. Buat ni buat tu. Kemas ni kemas uh~ Balik tido n esk keje balik~ I need some time 4 myself beb!. I can`t handel the stress.. And pasal nk pindah rumah lagy ni. Aku benci tol. T xdpt nak melepak gan geng2 giler aku lagi kt sni. Aku tengah carik mcm nak giler rumah2 yg dekat gan sini. Haish~ Pyah tol. N bnyk lagi lah benda2 yg merumitkan.. Sampai mse uh aku g deactive fb aku nip.. Haha.. Lepas uh beramai2 kawan aku txt aku n tnye "kenapa kaw delete fb doe?". Mcm femes pulak aku nip! Femes dlm mimpi jelah!.. Mase aku delete fb uh aku dapat la jimat duet sikit sbb x g cc. Dapat la aku tngk wayang cter Thor yg agak mengarut skit uh. Mcm sial je cter dye.. Melalut jewp. Setakat ni cter yg paling gempak aku pena tngk kt wayang is Tron Legacy~ Aku rse cter uh yg story dye beri kesan mendalam kt aku "I am a USER~" Haha... Minggu ni bnyk aku bazir mse n duet buat bnda2 yg menyeronokkan~ Haha.. Minggu depan nk tngk cter Kongsi!!! Lu langsi lu mati!




Semasa aku tengah gile n x btol aritu aku dah dpt sesi kaunserlng free dari kwn2 aku. Pndai btol drng bgi nasihat ea? Thanks Asz, Lily and Aida sbb bnyk bgi nasihat kt aku. Aku syg korang weyh~ Korang syg aku x? Hehe.. Aku pun skunk dah menjadi family royal bersama Nyna wey! Aku William n dye Kate! Anak kiteowg Selena Miasara~ Slalu kteowg merepek meraban n gadoh x tntu pasal mcm owg giler.. Rse law owg2 yg bce txt kiteowg msti ingat kteowg ni giler! Haha... N satu lagi.. Pasan x kt profile aku uh aku da engaged? Sape dak uh? Pmpuan mane aku bertunang?.. SEBENARNYE tu FAKE je! hahaha.. Ntah la pic sape2 aku amek n aku ltak kt profile uh. Lantak la sape nk mara ke hape. Aku suke wt keje giler. Pandai2 je aku namekan dye Kinder Buenno~ Bengong..




And lastly minggu yg indah ni ad penamat yg indah jugak! Akhirnye dapat jugak aku kuar gan buat yg aku admire mse aku 6pak dye jalan depan warung char kuey tiaw kt Jomheboh dulu~ Best giler dapat kuar gan Tuan Puteri! Haha... Bek giler dye sampai snggup blanja aku gan kwn2 Mcd! Aku dpt cawan coke! Xnk aku guna. Sayang btol nk guna.. Huhu.. Tapi aku xder la nk couple gan dye.. Aku dah anggap dye mcm adik kesayangan n Tan puteri aku~ Haha.. Harap blh kuar gan dye agy~ Syg kau tuan puteri~

No comments:

Post a Comment