Saturday, October 8, 2011

Where did you go Zaf?






Assalamualaikum.. Hey bloggers.. Lame giler aku x update blog ni.. Bukan xder citer tapi aku mcm malas nk kongsikan citer aku kt owg ramai.. Ntahlah. Aku rase lain macam sejak akhir2 ni.. Aku teringat kt ex aku pun ad.. Mcmane la dye gan pakwe baru dye uh skunk ea? Hepi x? Pandai x si pakwe dye uh jage dye?.. Jgn jadi mcm aku. Bodoh.. Kdng2 aku menyesal jgak knapela aku bleh knal gan dye.. Last2 jadi mcmni. X tgur da. Nak tgur dye pun mcm berat aty.. Kang ap dye ckp. Aku syok kt dye kehape.. I wish i can hang out with her just like old times.. Maybe i miss her but i just can`t say it. Hmm.. Aku lepas jadi single balik ni tetibe rase kosong plak. Xder owg nk mngadu. Yela mse aku couple gan ex aku aku yg bodoh sngt g Delete smua friends gurl aku n xtgur drng. Last2 lpas da ptus da xd mct sape2 dah. Mct gan owg pun kejap2 je.. Mcm da xder function mct uh.. Same je ary2.. Tnye bnda same.. Boring..


Ntahlah aku maybe perlukan seseorang ntok tean aku kowt. Ntok manje2 gan aku.. But owg yg aku nak xdpt.. Ye aku sedar diri aku xla hensem nk dptkn dye. Tpi ntahlah.. Aku pun xtau.. Aku confused giler dlm aty ni tau!! Xtau bertape serabutnye.. GRRRRR!!!! Tau x aku ary2 terdngar suare dy kt dlm kepale otak aku? " Bie.. Bie~" Mcmane aku nak ilangkan benda uh?.. Ya Allah,, Tolonglah aku.. Aku xnk mcmni lagy.. Wtpe berharap kt orang yg xnk gan kite? Mkin brharap t mkin lame aku benci dye.. Hmmm.

No comments:

Post a Comment