Tuesday, June 21, 2011

Rajen pulak aku nak tulis blog ary2 kan?


Hey.. Aku nak mulakan blog ni dengan memarahi bos aku yg x berhaty perut nip!. Apesal dye nk swuh aku buat ni buat uhtapi gaji xder lebih pun! Penat! Penat kaw tahu x aku keje arini? Kelam kabut aku dibuatnye.. Haish. Lame2 mcm ni tension aku nak keje. Blh mati rsenye law aku keje lame2 mcm nip. Beruk pun xlrat nak keje mcm ni! Haha.. Soo agaknye dah brape minguu aku duk perling? 2minggu lebih la kowt.. Tapi still xder kwn.. Aku xrety nak berkenalan gan kwn baru kowt. Drng tngk aku mcm nk mkn owg je. Diam je semacam.Owg nk tgur pun pkir 10 kali. Haha.. Act ad 1 budak pmpuan mse uh ingt kan aku ni pmpuan. X ke pelik dak uh?Rupeaku mcm pmpuan ke? Kang xpsal2 aku jdi pondan kang! Ngeng tol la.




So ape citer je stakat ni? Ntah la.. Budak yg aku tulis kt blog uh xder balas pape pun.. Tapi si zombie uh ader la sound aku kt chatbox. Hye zombie! Hehe.. Lntak la. Blog aku suke aty aku la ape nk tulis!. Korang kan blh jadi fmes kt sni? Aku bukan nk crik gado.Just nk betolkan ape yg perlu aku betolkan.. Aku ckp bebaik drng mara. Law aku ckp care x elok lgy drng mara. Aku pun tak paham la!.




Untuk mengakhiri aku punye blog ni aku just nk ckp hari ni HARI YG PALING STRESS GILER!!! Nseb bek ad mimie tipon2 aku.Syg dye! Lega skit aty aku.. Tapi stress2 jugak. Smpai 10 btg rokok aku isap 1 ary. Dah ctat rekod nip! Law Datin Lulu taw mampus aku! Chaw cinchaw!

No comments:

Post a Comment