Wednesday, January 19, 2011

I'm a SMOKER~

Aku dah sewel~ Selame ni aku bnci gler gan rokok.. Bau rokok pun buat aku nk muntah. Ape lgi nk sntuh rokok uh.. Huhu.. Tpi dlm 2 ary lpas kpale otx aq stress gler smpai aku pun tlah trpengaruh dlm bnda nip.. Kwn2 aku la yg ajar. Tima kasih bnyk2 kepada Muhammad haizam bin Ahmad dawam krane mengajar aku.. Rokok pun snang nk dpt skunk.. X pyah aku nk beli2 mntak kt 2-3owg kwn dah blh dpt mcm 1 kotak. Save budget gua.. Aku xkan beli bnda uh.. membazir duet je.. Law da trdesak bru aku beli kowt.. Huhu.. But aku still blum jdi perokok tegar r mcm geng2 aku yg x gune uh.. Aku still amatur agy.. Spe nk mrh aku isap rokok? 2 minggu agy aku da 18 n dah dewasa.. So aq blh wt plihan sndri ntok mnjahanamkan idop aku.. Stakat ni aku suke rokok jnis mentol la.. Yg pnas2 x sdap r.. Rse mcm hape je.. Aku pun x pham knape owg suke isap yg wrne merah uh.. Hijau la bru rawk..  Bru melegakan minda~ Wahahahahaha!!!!

N lupe plak aku nk gtau.. Aku dah dpt kerja!!! Aku skunk keje sbagai cleaner kilang at tmn tun.. Mngkin keje cleaner mcm x market sngt kan tpi aku blh dpt rm1 ribu lbih law keje sne au wey! Huhuh.. Soo dpt la aku blikan bdak chumel uh bju lolita!(sape2?).. N dpt la aku blikan adk ksygan aku kasut baru yg dye asyik mntak aku je!!. aku hrp keje uh x la brat sngt n blh aku than lme.. Sbb skunk aku nk pkai duet gler2. Nk bli PS2 yg lme aku idam2kan.. Nk bli bju korea bnyk2.. N nk bli pc law aku dpt lah.. Blh on9 24jam at home! huhu.. Wish me luck guys! Huhu..


Tapi law suke2 msti ader sdehnye kan? Cter sdehnye pulak adk aku yg laki uh sudah pergi duduk gan fmily angkat dye.. Dye blek skali skala je ataupun ary ahd nip.. Ni smua mak aku pnye psal la.. Aku taw adk aku uh xnk duk sne sbb xder kwn n bosan kne keje je kt stu ary2.. Kesian dy. LAw aku taw aku hlang dye seyh dri pegi.. Gonna miss you bro! T xder sape nk bsuh bju aku wey!! Aku xnk bsuh sndri!! Grr...

No comments:

Post a Comment